close
Close to you

Why do birds suddenly appear

Every time you are near

Just like me, they long to be

Close to you

Why do stars fall down from the sky

Every time you walk by

Just like me, they long to be

Close to you

On the day that you were born

And the angels got together

And decided to create a dream come true

So they sprinkled moon dust

In your hair of gold

And starlight in your eyes of blue

That is why all the girls in town

Follow you all around

Just like me,they long to be

Close to you

Just like me, they long to be

Close to you

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

為何每次你靠近的時候

鳥兒就突然翔飛而來

牠們就像我一樣

也渴望靠近你

為何每次你經過的時候

星星就自天空墬落

它們就像我一樣

也渴望靠近你

你出生的那天

天使們齊聚

決定讓美夢成真

祂們將月亮的星塵灑落在你的金髮

而你的湛藍雙眼裡有星光閃爍

所以城裡所有女孩都想要追隨在你身旁

她們就像我一樣

也渴望靠近你

就像我一樣

也渴望靠近你
=============================================================
至從我看過莫文蔚與舒淇合演的夕陽天使
聽到此首歌
我覺得旋律很好聽
因此我愛上這一首歌的
這首歌原本為木匠兄妹唱的
在幾年前莫文蔚也翻唱過
一開始我以為它的意思是打開你
昨天問了WING原來是接進你
哈哈我的英文真差..
還須要加強.....
arrow
arrow
    全站熱搜

    noe43104 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()